VEDÚCI ZÁKAZNÍCKEHO CENTRA
Miesto práce
Prešov
Ponúkaný plat
1 300 EUR/mesiac+ mesačná zložka mzdy do výšky 325 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie firemných a osobných cieľov + ročná zložka mzdy do výšky 6500 € (brutto) nenárokovateľná zložka, plnenie firemných cieľov
Druh pracovného pomeru
Trvalý pracovný pomer
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
• Sledovanie a vyhodnocovanie spokojnosti zákazníkov, návrh a realizácia nápravných opatrení v spolupráci s príslušnými organizačnými útvarmi organizácie
• Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientami spoločnosti
• Koordinácia činností týkajúcich sa vybavovania sťažností a reklamácií zákazníkov a poskytovanie technických a cenových informáciu
• Udržiavanie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
• Nastavenie systému adaptácia pracovníkov zákazníckeho centra
• Reprezentovanie organizácie na rokovaniach so súčasnými i potenciálnymi zákazníkmi, stálymi obchodnými partnermi a ďalšími subjektmi
• Vedenie, motivácia, hodnotenie a kontrola výkonu podriadených pracovníkov v rámci zvereného celku
• Monitorovanie plnenia dlhodobých a krátkodobých úloh jednotlivých pracovníkov oddelenia
• Kontrola stavu pohľadávok, komunikácia SALDA klientov v spoločnosti a ku klientom
• Koordinácia vývozov a spracovávanie dokumentácie k vývozom, vrátane komunikácie s oddelením expedície a externými dodávateľmi dopravy
• Koordinácia reklamácií od ich prijatia, cez evidenciu až po riešenie reklamácií
• Vytváranie, priebežnej aktualizácie, realizácie a vyhodnotenie koncepcie rozvoja úseku zákazníckych služieb
• Monitorovanie, analýza a optimalizácia procesov zákazníckych služieb a súvisiacich firemných procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok do DDS
- pružný pracovný čas
- motivačné odmeňovanie na základe výsledkov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
riadenie zákazníckeho centra
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Obchodné vyjednávanie
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Komunikatívnosť
Organizovanosť
Cieľavedomosť
Analytické myslenie
Aktívny prístup
Vedenie ľudí
Máte záujem?
Kontaktujte nás
Špecialista rozvoja dodávateľov
Tvrdošín
PROJEKTOVÝ MANAŽÉR
NOVÁ DUBNICA
Výrobno-technický riaditeľ
Prešov
PLÁNOVAČ VÝROBY
Veľká Lomnica
Supervízor údržby
Veľká Lomnica
EXPERT PRE SPRÁVU DÁT, KOMPONENTOV A PRODUKTOV
Nová Dubnica
Procesný technik
Nová Dubnica
ZMENOVÝ LÍDER
Nová Dubnica
SKLADNÍK - Veľké Ripňany
Veľké Ripňany
Špecialista ľudských zdrojov
okres Trenčín
SKLADNÍK
Hlohovec
Priemyselný inžinier
Nová Dubnica
Plánovač výroby
Nová Dubnica
IT MANAŽÉR
Prešov
MES inžinier
Hlohovec
Procesný technik SMT/THT
Piešťany
Procesný inžinier
Piešťany
PRODUKTOVÝ INŽINIER
Nová Dubnica, prípadne Piešťany
Test technik
Nová Dubnica, prípadne Piešťany
Špecialista reklamačného oddelenia
Prešov
FINANČNÝ MANAŽÉR
Prešov
Líder technického oddelenia
Piešťany
ACCOUNT MANAGER / ZÁKAZNÍCKA PODPORA
Hlohovec
senior planning sales and operations
Slovensko